Monday, May 23, 2016

فیلم کوتاه "من یک عزراییل هستم" نامزد جایزه بهترین بازیگر مرد در پایتخت جهانی فیلم

به گزارش «پایگاه خبری فیلم کوتاه افغانستان»: "من یک عزرائیل هستم" ساختهٔ حسن موسوی نامزد جایزه بهترین بازیگر مرد از جشن‌واره بین‌المللی فیلم WIND آمریکا شده است.

فیلم "من یک عزرائیل هستم" در یک تاکسی اتفاق می‌افتد و درباره مردی سفید پوش است که خود را عزراییل معرفی می‌کند در صورتی‌که هدفش دزدیدن یک تاکسی است٬ گفت‌گوهایی که میان شخصیت فیلم٬ راننده و دیگر مسافر این تاکسی رد و بدل می‌شود مخاطب را بارها و بارها غافل‌گیر می‌کند تا در پایان فیلم شخصیت به ظاهر دزد در واقع همان عزراییل واقعی معرفی می‌شود.

جشن‌واره بین‌المللی فیلم WIND یک رقابت جهانی برای فیلم‌سازان خلاق و با استعداد است که هرساله در پایتخت جهانی فیلم یعنی "هالیوود" در شهر کالیفرنیای آمریکا از ۵ تا ۷ ماه جولای برگزار می گردد.

No comments:

Post a Comment