Sunday, June 12, 2016

"من یک عزرائیل هستم" میهمان هند

به گزارش «پایگاه خبری فیلم کوتاه افغانستان»: "من یک عزرائیل هستم" ساختهٔ حسن موسوی برای رقابت در بخش بهترین فیلم‌های کوتاه جهان هفتمین دوره جشن‌واره بین‌المللی فیلم جاگران هند انتخاب شد.

فیلم "من یک عزرائیل هستم" در یک تاکسی اتفاق می‌افتد و درباره مردی سفید پوش است که خود را عزراییل معرفی می‌کند در صورتی‌که هدفش دزدیدن یک تاکسی است٬ گفت‌گوهایی که میان شخصیت فیلم٬ راننده و دیگر مسافر این تاکسی رد و بدل می‌شود مخاطب را بارها و بارها غافل‌گیر می‌کند تا در پایان فیلم شخصیت به ظاهر دزد در واقع همان عزراییل واقعی معرفی می‌شود.

"من یک عزرائیل هستم"  پیش از این میهمان چندین جشن‌وارهٔ بین‌المللی فیلم در کشورهایی همچون امریکا٫ قبرس و آفریقای جنوبی بوده است.

هفتمین دورهٔ جشن‌واره بین‌المللی فیلم JAGRAN از یکم تا پنجم ماه جولای سال جاری در شانزده شهر هندوستان برگزار خواهد شد.

No comments:

Post a Comment