Friday, January 18, 2013

فراخوان جشنواره فیلم «ساپورو» ژاپن

 فراخوان جشنواره فیلم کوتاه «ساپورو»
هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «ساپورو» ژاپن فراخوان داد.
کلیه فیلم‌های کوتاه تا 30 دقیقه در هر ژانری که پس از اول ژانویه 2012 ساخته شده باشند امکان شرکت در این جشنواره را دارند.
جشنواره «ساپورو» علاوه بر نمایش فیلم‌ها چندین ورک‌شاپ و سمینار هم برگزار می‌کند و در طول برگزاری سه تا پنج روز نیز بازار فیلم جشنواره برگزار می‌شود.
تمام فیلم‌هایی پذیرفته شده در جشنواره در بازار فیلم نیز عرضه خواهند شد.
علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا 15 مارچ 2013 مهلت دارند فرم ثبت‌نام را پر کنند. دسترسی به قواعد و فرم ثبت‌نام در وب‌سایت جشنواره به نشانی: www.sapporoshortfest.jp امکان‌پذیر است.
هشتمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه «ساپورو» 11 تا 16 سپتامبر در شهر ساپورو ژاپن برگزار می‌شود.

قابل یادآوریست سال گذشته فیلم کوتاه "به نام خشخاش" ساخته سید جلال حسینی در برنامه‌ی ویژه‌ای تحت نام طوفان آسیا در همین جشنواره به نمایش گذاشته شد.
سید جلال حسینی یکی از فیلم‌سازان مطرح کشور می‌باشد که ساخته‌هایش تاکنون در چندین جشنواره‌ی بین‌المللی ازجمله پوسان کره جنوبی در بخش رقابت حضور داشته است.

فراخوان جشنواره بین‌المللی فیلم دوربان آفریقای جنوبی

سی‌وچهارمین دوره جشنواره دوربان فراخوان داد
.سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «دوربان» آفریقای جنوبی فراخوان داد
جشنواره دوربان که یکی از بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین جشنواره‌های فیلم آفریقای جنوبی است در بخش‌های سینمایی، کوتاه و مستند فیلم می‌پذیرد
جشنواره دوربان علاوه بر نمایش فیلم‌ها چندین سمینار و ورک‌شاپ برگزار می‌کند. همچنین ششمین کمپ استعدادهای دوربان با همکاری کمپ استعدادهای جوان برلین و چهارمین بازار فیلم دوربان نیز برگزار خواهد شد.
فیلم‌های کوتاه و مستند تا 15 مارس و فیلم‌های سینمایی تا 5 آوریل مهلت ثبت‌نام دارند.
سی‌وچهارمین جشنواره بین‌المللی فیلم «دوربان» 18 تا 28 ژوئیه در آفریقای جنوبی برگزار می‌شود و دسترسی به اطلاعات بیشتر در سات جشنواره به نشانیhttp://www.cca.ukzn.ac.za امکان پذیر است